~*~Moi~*~

Alla inlägg under januari 2008

Av Nina - 15 januari 2008 21:15

..okej, idag kände jag mig som Gertrud 84 år på jobbet när jag ska berätta för Morgan att Petter(rapparen) ALLTID handlar kläder på dressmann typ, och dessutom har gjort en dressmann reklam för sin nya skiva...


Jag: Men Petter handlar alltid på Dressmann Sleepy Eye oxå!!

Morgan och Ita viker sig av skratt och jag fattar noll....

Tillslut fick Ita fram mellan skratten att han heter DJ speepy eller Eye´n´eye  (Kan har fått fel namn nu igen eftersom jag inte hänger med i de svängarna...) Men seriöst, om jag hade tänkt innan jag sa det, hade jag väl fattat att inte en cool rappare skulle vilja heta "trötta ögat"?!??!


Pucko Nina!!! Måste börja hänga mera med de coola kiddsen tror jag=)


Mikaela och nettan kom förbi jobbet ikväll med fika, bullar och kladdkaka och mjölk och oboy=) Så det var fika hos mig med varm oboy ikväll och lite spel=) Skoj!! Nettan tyckte vi skulle börja med handarbete...Öh?! Hon kanske oxå ska börja hänga mera med de coola kidsen=) he he=)   Näe, det är fan vi som är de coola=)


Av Nina - 14 januari 2008 16:47

(Får inte säga för Ita att jag blir tokig för det är jag tydligen redan, jag blir tokigare....)


Min sladd mellan telefonen och datorn vill inte vara med och leka idag! Jag som har massa söta bilder på busungen...fanken!!
vi har iaf myst en massa idag! Vi har lekt med min rislampa, fikat på briggen, hälsat på Ita inne på dressmann, hälsat på Nettan innt epå Specsavers och kramats och gjort slängkyssar=)


Nu sk ajag snart träffa girlsen på stan för en kvällsfika=)

Föresten...  JAG HAR KÖPT LÄGENHET!!!!!=)

Av Nina - 14 januari 2008 11:19

Nu kommer snart britta och Maja på besök=) LÄNGTAR!

Ska gosa och mysa en massa med majsan och snacka massa skit med Britney=)


hej då

Av Nina - 13 januari 2008 22:49

JAG ÄR VÄRLDENS LYCKLIGASTE JUST NU!!!!!


Jag har köpte lägenhet!=) jag fick den som jag ville ha och till

det priset som jag ville ge!!


 SÅ JÄVLA GOTT!!!!!!!

Skuldsatt upp över öronen med lika glad om inte gladare

för det!!!=)

Av Nina - 13 januari 2008 17:02

Nu står det italiensk mat med flickorna på menyn=)

Vi slår till med lite pizza idag efter gårdagen och sen blir det nog en sväng på bio idag....=)

Av Nina - 13 januari 2008 14:12

Då var det väl dax att sumera helgen lite igen...=)


FREDAG:

Åkte ju upp till skogarna i torsdagskväll, pappa och jag skulle ta oss en tur till Växjö. han skulle till sin dietist. Dagen började bra med att pappa gav mig frukost på sängen, kaffe med mjölk och mackor -tack pappa=)

Sen åkte vill till  Växjö och min pappa är en rätt spontan människa. de som undrar hur jag kan vara så spontan undrar inte det efter att ha träffat min pappa*hahaha*  Han fick in många fina kommentarer=)
Sen tog vi en tur på Gina Tricot, han stog ut i ca 15 minuter=) Och det var ungefär 14 minuter längre än jag trodde=)

Sen bar det iväg till Lagerhause, vilket faktiskt var en rolig affär enligt pappsen -coolt!=)

sen åkte vi ju till pappas butik JULA och Clase Olssons=) Fakiskt rätt roliga affärer...hittade ltie bra o ha grejer, en häftpistol och värme ljus och lite annat=)


Kvällen blev det Bio på håll i er nu... ARN -igen!! jag, anette och rebecka bestämde att vi skulle vara lite wild and crazy och åka till krisitanstad och gå på bio, utan att kolla programmet eller att boka... när vi kom ner hade vi o välja på Arn eller guldkompassen. Jag hade sett arn och anette guldkompassen. Så vi drog lott...jag förlorade=(  Sen drog vi lott om vi skulle ta köttclownen eller burgar kungen...jag förlorade även den lottningen så det blev kungen. Men det var trevligt och roligt iaf=)

Roligast hade vi nog på vägen hem när jag sa "Julio och Romia" blev lite fel där...=)


LÖRDAG:

Obligatorisk lördagsfika på Briggen klockan 14:00, så klart=) Med mat och kladdkaka och kaffe=) Lite uppvärmning och disskution om kvällens bravader=) Vi var hemma hos Mikaela, faslig massa olika människor=) Alla känner alla typ, men många olika människor! SJUKT ROLIGT!!!=)


Jag berättade för Rebecka om en sak, och hennes reaktion var obetalbar!! Hon vrålade rakt ut, tjippade efter luft och vrålade igen...ha ha ha...dock av glädje...tror och hoppas jag...och lite chock=)


Fröken Andreas blev inlåst på toa, och vi skrattade så vi tjöt när vi skulle få ut honom. Richard kom till undsättning och fick ut honom med hjälp av en grannes toa nyckel=)  men det var ingen fara, för fröken Stefan försåg honom med alkohål igenom nyckelhålet under hela tiden så han inte skulle bli nykter under tiden=)


Mikaela gav mig en "Namnskyllt"   REKORDELIG=) Tack för det=)


Igår fick jag äntligen reda upp ett och annat med Pelle med. känns bra.


Sen kommer vi till den biten då jag tar ett bett av det förbjudna äpplet...om det nu är förbjudet? återstår att se...


Av Nina - 13 januari 2008 13:30

jag har nog tagit ett bett av det förbjudna äpplet i paradiset....  Och jag vill nog inte lämna till baka det heller.


Run and hide?

Go for it?

Av Nina - 12 januari 2008 17:09



Nu korkar vi upp!!

Och imorron berättar jag om hur det gick i dimman och smoggen...

Ovido - Quiz & Flashcards