~*~Moi~*~

Alla inlägg den 6 januari 2008

Av Nina - 6 januari 2008 13:38

igår var jag och mikaela lämnade ensamma i karlshamn, Rebecka och Anette var på upptäcksresa på olika håll, men vi var hemma.

För att bestämma oss för vad vi skulle göra unedr kvällen valde vi att slå tärningarna.... den ena sa NIGHTCLUB och den andra sa GET DRUNK...så då fick det ju bli det...


Så vi började kvällen med att laga lite mat hemma hos mig, tacotårta med sallad stog på menyn, mycket gott!

Sen drack vi det mesta som fanns i flaskor typ...lite slumpafton i barskåpet typ...=)

Satt o snackade om allt möjligt...vilket som var det mest romantiska vi varit med om och det mest romantiska vi har gjort. Jag kom på vad jag varit med om som var romantiskt. Men jag kan fasen inte komma på en endaste romantisk sak jag har gjort... ILLA!!!


Sen gick vi till -hör och häpna, Compagniet! Men det var riktigt roligt! Vi hann inte mer än in innan vi fick komplimanger ha ha ha. "Mina kompisar, sitter där borta i baren, de tycker ni är sååå söta. Men de vågar inte komma fram os äga det själva, för jag kan ärligt säga att de är fan fula."  SAY WHAT?! Säger man så om sina kompisar?? Men jag tror honom, för han var minsann inget att hänga i julgranen. Inte ens på baksidan av granen.

 Sen hade jag en liten charmör efter mig senare på kvällen oxå=) he he, Mikaela fick slå till honom ibland för att han inte skulle knuffa undan henne typ... ha ha ha...Jag som bara vill dansa med mikaela ändå, vi sklulle ju fuldansa!!=)

När vi gick hem passade vi iaf på att göra snöänglar på torget...mittframför polisen...he he...och hade snöbollskrig! Kul med snö på fyllan!!=)


Så det var en bra natt=) Och morgon och dag oxå.


Ovido - Quiz & Flashcards