~*~Moi~*~

Alla inlägg den 7 januari 2008

Av Nina - 7 januari 2008 22:09

...baka negerbollar med flytande smör, var kanske inte en så brilijant idé som Anette och jag trodde från början*HaHaHa* Förstår ärligt inte vad vi tänkte på när vi tänkte den tanken...??


Skulle varit ledig idag, men klockan 8 i morse ringde Morgan så jag fick hoppa in o jobba. men jobbade bara till halv tre, för sen skulle jag titta på lägenhet... Mysig, men inte min typ av lya.

Shoppat lite idag...en ny klänning (Suprise...) och en ny kalender, så fin så!

Sen var jag, Anette, Mikaela, Martin, Roger och Rebecka på Briggen och fikade...för det gör vi ju aldrig...=) Anette och Rebecka hade likadana kläder på sig! ha ha ha

Anette och jag gick hem till mig efter och spelade Blackout, jag vann!=) 3 gånger! och gjorde negerbollar...med flytande smör. men fina blev de iaf, men rosa socker och allt=)


JAG VÅGADE!! Jag sänkte min gard, och gjorde det! Och det gick bra!=) Trotts ett gump på vägen, som visade sig inte var ett gump...



Ovido - Quiz & Flashcards