~*~Moi~*~

Alla inlägg den 2 januari 2008

Av Nina - 2 januari 2008 23:51

Ända sedan jag kom hem ifrån jobbet har jag gjort:

  • Legat på soffan
  • Tittat på film
  • Läst lite i en bok 
  • Tittat i H&Ms vår katalog

Har haft mina raggisar på mig oxå!

Tack för det mormor!=)

Det är så kallt, så kallt så kallt!!!


Aj i nacken


Kommit på mig själv flera gånger både i dag och igår att tänka på något som jag inte borde tänka på, eller borde och borde är väl fel. Det är snarare så att jag inte VILL tänka på det, för då måste jag bestluta vad jag vill eller inte. Och det är jobbigt! Kanske ska fråga eightballen och se vad den ger mig för svar? Vill jag eller vill jag inte, är det rätt eller fel? Är det jobbigt eller bra? Roligt eller bara krångligt?

Ja, det är ta mig fan frågan! Och måtte fan snart jaga rätt på mig och svara på det.

Av Nina - 2 januari 2008 21:04

fy bövelen vad kallt det är i min lilla lya! Somnade på soffan efter jobbet och vaknade nyss när Findus ringde...jösses, känns som om fönstret saknar glasruta...


Sugen är jag på chokladpudding och maränger...inte bra!


Ovido - Quiz & Flashcards