~*~Moi~*~

Alla inlägg den 20 januari 2008

Av Nina - 20 januari 2008 22:16

idag har vi haft vår söndagsfika hos mig. jag hade bakat chokladmuffins med maraboubitar i=)


När vi satt o fikade ringde lilla Britta och skulle höra om gårdagens händelser, och råkar då berätta för Anette att de har en häst och kaniner ute hos sig... Så klart vi skulle dit och hälsa på!!!=) Jag gosade med Maja och Anette gosade med kaninerna, kaninbebisarna och hästen, och katten... Britta, har ni skaffat bondgård?!=)


Alltid lika roligt att träffa lilla Britta och lilla Maja=) världens gulligaste mamma o dotter=)

Föresten, Majsan kan gå själv nu med sin gå vagn!!!!=) Så sött!!


Nu ska jag sova, för jösses vad trött jag är!

Av Nina - 20 januari 2008 13:35

Idag är det söndag, och jag har ingen söndagsångest...HÄRLIGT!=) Var inte ens ute igår!! DET NI!

Men det jag däremot lider utav idag är HUNGER!!!   Gud vad hungrig jag är!! Måste äta något....får muta någon att komma hit med frallor...=)

Ovido - Quiz & Flashcards