~*~Moi~*~

Alla inlägg den 10 januari 2008

Av Nina - 10 januari 2008 19:16

Sitter hemma hos mamma o pappa uppe i skogarna nu...och lyssnar när de och 4 andra har gitarr lektion i köket...Saywhat?!

Låter väl hyffsat...mens kummt....de som tyckte mina fiol lektioner var vedervärdiga! Vilket de dock inte sa då, men tio år senare...

Så, om tio år ska jag oxå tala om hur jag egentligen tyckte detta lät.=)


Igår hade vi myskväll hemma hos Nettanplättan! Jag, mikaela och Nettan. Hon hade kokat varm oboy med grädde och gjort scones till oss, mycket mysigt och smaskigt!


Men bäst av allt var att vi spelade alfapet och JAG vann, fattar ni JAG VANN!!!!=)   dock med bara 1 poäng över Mikaela....=) MEN ändå JAG VANN!!!

Nu ska jag se om de har någon mat i kylen jag kan äta medans de klinkar på strängarna... Imorron ska papap o jag till växjö, shoppa lite=) he he...fast den biten kanske inte pappa är så sugen på...hehe



-----------------------------------------------------


Passar på att tvätta lite nu när jag är här i Fridafors...och vad möts jag av nere i källaren...?? JO(!) tre uppradade råttfällor!! Konfronterar mamma om detta för jag är livrädd för möss och råttor. Får då som svar "Nej, men det finns inga råttor i källaren"  Nähä?! varför sätter man då dit fällor?????? jag tror hon ljuger för mig om detta...?

Ovido - Quiz & Flashcards