~*~Moi~*~

Alla inlägg den 5 januari 2008

Av Nina - 5 januari 2008 23:16

jaha, nu var det fest igen=) dejt vid 14:00 idag på briggen..mysigt. åt kladdkaka=)

Nu ska mikalea och jag gå ut...fulla...dannsa....hem och ha ångest...

Av Nina - 5 januari 2008 00:13

Hur min dejt var? Alldeles, alldeles UNDERBAR som jag hade sagt om jag var en liten piga som skurade spisen och kallades Askungen.

Men nu heter jag Nina och jobbar inte som städerska utan som säljare.

Så jag säger, Skit bra! Skit kul!=)


Vi började med att träffas hemma hos mig, drack en kopp kaffe och pratade allmänt om hur dagen hade varit och lite annat.

Sen gick vi på bio -Arn, tempelriddaren. En mycket bra film. Mer än kärlekshistoria än en historisk film typ...skrattade högt och ljudligt åt utrycket "Köttsligabegär" ett medeltida ord för sex helt enkelt... sjukt kul=)

Efter filmen gick vi huttrande i kylan hem till mig. Tände lite ljus, drack te och pratade flera timmar.

En väldigt trevlig fredagskväll. Så trevlig att vi bestämmde att vi ska träffas i morron igen. Gud vilken tur jag har som träffade dig...


Vem det är som är min dejt kommer jag inte tala om. men tack för att du finns och du är du=)

Ovido - Quiz & Flashcards