~*~Moi~*~

Direktlänk till inlägg 28 juni 2009

fattar du väl??

Av Nina - 28 juni 2009 14:29

...Näe, det gör jag inte.


Igår var den märkligaste av märkliga kvällar tror jag. När jag är påväg hem ifrån krogen så suger en gammal "fling" tag i mig och undrar om han får säga en sak... ja visst...


Han: Du fattar väl att jag älskar dig?

Jag: *Ser ut som ett frågetecken....*

Han: Du fattar väl det? Och att jag alltid kommer att göra det?

Jag:*Ännu mera frågeteken och väääldigt stora ögon*
Han: jag ville bara säga det, så du vet det.

jag: Nu ska jag gå o äta. Hej då.


Jag måste ju missat något fullkomligt...eller han...Att det var ÖVER ETT ÅR SEDAN vi träffades sist...men jojo, så är det. Och jag som inte ens visste att det var något seriöst vi höll på med. Nu vet jag, det var tydligen det... och är tydligen fortfarande...?!



 
 
Ingen bild

Malin Inspiration & design

28 juni 2009 14:53

Nina; Tack för tipset! Dock blir det dyrt då frakten är makalös. Kostar lika mycket om en stol. Och jag vill inte ha en stol till. Fast fyra till skulle sitta fint om vi någon gång bygger en altan. Men nu vågar man ju inte köpa fler. :( Kul att du gillar stolarna, tycker med dom är grymma. :)

Ha en fortsatt bra dag!

/Malin Inspiration & design

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

ss

Av Nina - 28 juli 2010 20:35

tja fadderittan lambo!

Av Nina - 22 april 2010 08:14

det är lite mkt just nu, och inte så mycket som är roligt att blogga om. Därför inget bloggande nu heller.... Kanske egentligen är lika bra att lägga ner skien helt, men sen tycker jag ju att det faktiskt är roligt när jag väl gör det....   Nu gå...

Av Nina - 30 mars 2010 18:38

...jag har ju en blogg. Det har jag typ glömt. Jag fortsätter att glömma lite till, tiolls imorron... ...

Av Nina - 24 mars 2010 13:06

kalle uppskattade inte min fråga igår... "Var du född när Hiroshimabomben föll???"   Tydligen var det någon gång under andra världskriget, så han uppskattade visste inte det...  Jobbigt med "äldre" pojkvänner...de var för gamla för att gilla ...

Av Nina - 21 mars 2010 20:20


behöver jag säga att jag längtar tills imorron?? Tror inte det va....:-)    ...

Ovido - Quiz & Flashcards