~*~Moi~*~

Direktlänk till inlägg 27 juni 2009

.

Av Nina - 27 juni 2009 06:38

Här sitter jag pigg som en lärka när klockan är halv sju, en lördag morgon!! Och jag börjar inte jobba förens halv tolv. Är det inte typiskt??? Ska till läggas att jag varit vaken sen halv 6...


Igår tillbringades ju kvällen på karlmans, som verkligen samlade på sig minus poäng på grund av den fruktansvärt dåliga servicen. Det var skrämmande!! Vi fick sitta och vänta i säker 45 minuter på att få beställa en ny öl!! De kom inte o plockade tomglas eller något, fasten de såg att vi försökte få ögonkontakt med dom. Och nej, det var inte bara vi som tyckte det var kass service. Jävulskt dåligt. Ändå satt vi snällt kvar och väntade på ölen, och betalde så snällt så...   Bättre får de minsann sköta sig ikväll, annars blir det nog inget mera karlmans för vår del.


 Ser ni de tomma glasen?? Som vi t.o.m staplade för att de skulle synas tydligt. Eller som Carro erbjöd sig kasta i golvet för att få uppmärksamhet ;-)


 

 Johan poängterar att det är farligt att röka...

Men ska minsann lära sig iaf, så carro ställer upp som den goda flickvänen hon är och ger honom sin...

 


 Kallt som tusan blev det igår kväll! Tur det fanns en filt jag kunde krypa in o värma mig i, i väntan på mera öl ;-) Pickisen värmde mig lite oxå, snäll hon ;-)




 ...såhär blir man om man dricker irish-Coffe, så passa er barn! ;-)


Nä, nu ska jag passa på att stryka lite o hänga in kläderna när jag ändå är vaken!!





 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

ss

Av Nina - 28 juli 2010 20:35

tja fadderittan lambo!

Av Nina - 22 april 2010 08:14

det är lite mkt just nu, och inte så mycket som är roligt att blogga om. Därför inget bloggande nu heller.... Kanske egentligen är lika bra att lägga ner skien helt, men sen tycker jag ju att det faktiskt är roligt när jag väl gör det....   Nu gå...

Av Nina - 30 mars 2010 18:38

...jag har ju en blogg. Det har jag typ glömt. Jag fortsätter att glömma lite till, tiolls imorron... ...

Av Nina - 24 mars 2010 13:06

kalle uppskattade inte min fråga igår... "Var du född när Hiroshimabomben föll???"   Tydligen var det någon gång under andra världskriget, så han uppskattade visste inte det...  Jobbigt med "äldre" pojkvänner...de var för gamla för att gilla ...

Av Nina - 21 mars 2010 20:20


behöver jag säga att jag längtar tills imorron?? Tror inte det va....:-)    ...

Ovido - Quiz & Flashcards