~*~Moi~*~

Alla inlägg under november 2008

Av Nina - 10 november 2008 00:44

satans, helvete, jävla skit, satan!!!!!! jag tror jag har fått en parasit på min hjärna, som fräter och fräter och fräter...

Måste nog göra något åt det hela. Men hur?? jag kan itne sånnt här!!!

Av Nina - 9 november 2008 22:12

Så, då har man bjudit päronen på Lasagne. och Paj=)

Jag har inte tid o skriva mera nu för jag ska faktsikt se klart filmen på 4an som jag påbörjade. Sen sk jag sova, det blir heldag på dressmanni  morron.

Av Nina - 9 november 2008 12:34

..det förra inlägget har inte med snusk o göra. det har med ljus o göra-

Av Nina - 8 november 2008 21:37

  Richard: "ÅH TJENA(!!!) Såg du?! Den stog!!!  Jag kommer aldrig få den att stå igen!!"


Okej kompis. I see you´re problem.

Av Nina - 8 november 2008 16:54

JAG SKA HA EN HEMMA-KVÄLL IDAG!!!!!

otroligt men sant faktiskt. Känns rätt skönt. Det värsta av allt, vet ni vad det är????? JAG HAR TVÄTTID oxå!!=) Frivilligt, så mellan 17:00-22:00 lördagen den 8 november 2008 är Nina Carlzon hemma och tvättar och käkar chips.  Och jag tycker det ska bli riktigt ´skönt!!!


oj

Av Nina - 5 november 2008 23:33

denna skulle varit med i förra....

Av Nina - 5 november 2008 23:28

...till er alla EN RIKTIGT GOD JUL!!!


ja, här är då vissa av de fina bildern aifrån i lördags=) Erkänn ni är snuskigt imponerade av vårt "knäckebrödshus"???? det fanns ju inga sånna där byggsattser i butiken, så vi fick ju briljera med egna idéer, och vad är då mer perfekt än knäckebröd???? husmanna som väggar, och falu rågrut på taket. PERFA!!!=)


Alla fick en varsin "julstrumpa" över öppnaspisen med en liten chokladtomte i=) Och bordsplaceringen bestod av pepparkakor med namnet i glasyr. Får nog säga att Pickis och jag överträffade oss själva denna gången=)


Alla hade iaf riktig julstämning, kanske inte märkligt med allt som var ifrån julen...glögg, skumtotmar, chokladtomtar, ischoklad(BLÄ, urk), pepparkakor, sill, skinka och JULMUSIK!=) Underbart!

Vilka håller i julen nästa år...??? Handuppräckning.

Av Nina - 5 november 2008 01:10

Allvar, nu har jag funderat lite till, och detta irreterar mig lite, hur stora är oddsen för att en sak ska hända egentligen? Ska man tro på ödet? helt jävla galet, och jag blir bara irreterad för det. Det är absolut inget dåligt, absolut inte. men ändå.


Känns som någon slog undan fötterna för mig, och jag har inte återhämtat mig ännu. Kommer jag göra det alls tross...? Märkligt det här... Skit oxå.

Ovido - Quiz & Flashcards