~*~Moi~*~

Alla inlägg den 21 november 2008

Av Nina - 21 november 2008 23:08

Det hände en knas grej idag, en sån sak som man inte får göra enligt mig. men kul var det iaf!!!=)


Annars har jag, Pickis och pelle kollat på idol, hissat, men mest dissat.

Och sjungit med i Singing bee.... alltså det är fan synd att man inte kan sjunga, för fy fabian vad roligt det är!!


idag har varit en sån där kanon dag på jobbet. Så jädrans roligt att jobba idag. Folk har varit på topp och härlgit väder. Svinkallt med soligt. Folk har varit glada. Alla dessa goa ungar som ska ha skor med sina obetalbara kommentarer!!


Nu ska jag gå sängvägen....

Av Nina - 21 november 2008 19:21

IDOL!!! Åker inte skitungen ut idag så vet jag inte vad jag gör!!!


Pickis och jag har pecis käkat... någon typ av hundmat såg det ut som. Men gott.


Hej så länge

Ovido - Quiz & Flashcards