~*~Moi~*~

Alla inlägg under november 2008

.

Av Nina - 16 november 2008 22:38

Här är bilder ifrån lördags


lite från jacuzzin, Itas fina negersnoppar (tårtor), gäng samtal, jag kramas med pojkarna, Ita och jag visar vår fina sida. Och idag när richard kollar in golvet...

Av Nina - 16 november 2008 22:01

Okej Tjejer!
Detta är Pelle.
Pelle är en snäll liten here på 28 år.

Singel.


pelle söker en tjej som är snäll,  gärna liten

(för det är bra om man bor trångt).

Och rolig ska hon vara.


Pelle är snäll, och en riktig citatmaskin.

Pelle är inte hemma så ofta pga sitt jobb.

Vilket är skit bra, för då hinner ni ju aldrig tröttna på varandra

(Ninas kommentar)


Skriv en kommentar om intresse finnes ;-)

Av Nina - 16 november 2008 21:39

jahaja, då vart det söndag då. Jag tillbringar min kväll med lite brandmänn just nu, NICE!!!=)   tyvärr är dom på tv...attans.


Ska fixa upp lite bilder i mororn oxå från igår...tjusiga som tusan!

Av Nina - 16 november 2008 14:30

Richard ligger just nu och fachineras av hur fina mönster naturen kan skapa....Han ligger och tittar på "ådrorna" i mitt trägolv....


Kan han fått piller i samboukan igår?

Av Nina - 16 november 2008 14:08

så där ja, då var lördagen över. Blev ingen utgång för oss, vi stannade hemma och snackade skit istället. Fast Richard o Changan gick ut.


Vi har haft lite söndagsfrukost idag. Richard kom och var skit full fortfarande.... Blir lätt så när man klipper 1800 spänn i baren på sambouka.... Idioter säger jag bara på det....


Igår kväll

Jag: Åh, pickis, kan vi inte äta pizza i morron?
Pickis: (Jätte besviken) Mäh, vi skulle ju äta frukost i morron!!!


Så, det är bara ett mål om dagen tydligen.

Av Nina - 15 november 2008 23:45

"Hon faller mina ögons smak, verkligen."


Snälla ni där ute, ni måste kmma qihåg attq pelle är helt spiknykter ikväll...Otroligt, men sant.

Av Nina - 15 november 2008 22:59

Nu har changan och jag legat i jaccuzzin och snackat massa skit och sjungit lite. När alla kissar så drar vi för drapperiet och så sjunger vi låten den som kissar få välja. trevligt eller hur??

Men mitt lilla problem. Faaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan!

men men!!!


SKÅL!!!

britney, du missar ju något nu,,,packa kna man göra precis innan man åker.;)

Av Nina - 15 november 2008 21:18

Pelle: jag såg en sån där fattig film för många år sedan när jag var ung.

jag. Fattig film?????

Pelle: Ja, en sån där tjejerna inte hade råd med kläder.




Ovido - Quiz & Flashcards