~*~Moi~*~

Alla inlägg under november 2008

Av Nina - 11 november 2008 22:12



Jag gillar att få sms, a lot!:)



ja Hanna, noni är juicen jag dricker. jag ska berätta för dig om den när vi träffas näst....absolut värd varenda liten krona!!!

Av Nina - 11 november 2008 18:23

Jag bored ta o strukturera upp det här med bloggandet lite. En dagen bloggar jag inget, nästa 3 gånger, och sen inget igen, och idag typ 200ggr.... är det sunt?


Nu ska jag ta på mig ett par strumpebyxor.

Eller som man sa när man var liten. Kalasbyxor.


Av Nina - 11 november 2008 17:40

öööhk, jag är så mätt att jag kolavippar snart!!!

Nyponsoppa med keso, och rosad macka med ost. MÄTT!!!

måste snart börja göra mig klar...ska på möte ikväll... Nonimöte.

Så det så.

Av Nina - 11 november 2008 15:27

Herre gud vad jag bloggar idag...vet ni varför?? Jo, de där jäkla hantverkarna är här igen och fixar med fönstrena, så jag har stängt in mig  i min datorvrå... Kom ju på att jag hade bilder ifrån farsdag jag måste visa er..efter som ni lär dö av nyfikenhet om ni inte får se vilken tjusig dukning och viket tjusigt paket jag fick till.

Av Nina - 11 november 2008 15:01

..mitt huvudbry? Joda, det är fortfarande kvar. I natt han klockan bli halv fyra. Ska jag fösöka ta tag i det hela?? Och hur ska jag göra det tycker ni? detta är inte riktigt min starka sida. Hjälp mig.

msn

Av Nina - 11 november 2008 14:59

lite senare

Johan: jag tror jag har fått virus

jag: Sluta surfa porr du bor för fan i holland!!!


han säger att han inte surfar porr.

MSN

Av Nina - 11 november 2008 13:58

MSN konversation med min bror...

Johan 13.45: Hej, ä du ehmma???

5 sekunder senare Johan: Nej jag trodde väl inte det...

jag cirka 7 sekunder senare: Lugn, jag skriver ju. är det du eller jag som är "damp-ungen"?
Johan: Du..

Jag: Just det, lugna då ner dig lite=)


papps som säger att jag är en dampunge...farmor är oxå det om du frågar pappa. Bara för saker ska hända nu, gärna för en stund sedan=) Kärlek.

Av Nina - 11 november 2008 01:00

mango - I like a lot!!

Champinjoner - I like

Kassler - I like

Curry - I like


och varför i hela fridens namn radar galningen upp detta nu da tänker ni!

JO!

Det ska jag tala om. det blev en väldigt god gryta jag fick till middag hemma hos Pickis. Något av det godaste jag ätit på länge!!!!


och vad jag gör uppe nu?? jo, det är som så att jag kan inte sova i natt hellr. börjar bli trött på detta tänkandet hela tiden. varför ska jag börja tänka en massa helt plötsligt? det har jag fan aldrig gjort innan! Tur jag dricker min Noni juice så jag är pigg iaf på dagarna trotts lite sömn.

Nu i natt har jag t.o.m gjort acrylnaglar på mig själv....blev helt acceptabelt resultat minsann... inte säkert jag säger det i morron med piggare ögon. men jag njuter av att vara nöjd förstnden iaf=)

Imorron ska jag vara ledig...bokat tvättid klokcan 07.00 HJÄRNSLÄPP??!?!?! Troligen.

Ovido - Quiz & Flashcards