~*~Moi~*~

Alla inlägg under november 2008

Av Nina - 18 november 2008 22:08

  • bartender
  • Coop
  • leksand
  • fattigflicka
  • assistent
  • bastard
  • prostituerad
  • växjö
  • lund


Välj ett!!!

Av Nina - 18 november 2008 12:08

"..:För jag har bara...regn hos mig..."


Ska ta o bege mig till jobbet. Känner inte alls för o jobba idag. Ligga pås offan under en filt är precis min melodi idag!!! Någon som kan tänka sig byta??

Vi kör föresten 30% på RUBBET  på sko design nu=) Så passa på o köp julklappar:P

Av Nina - 18 november 2008 00:05

åh, nu är jag irreterad på mig själv igen. Att jag nte bara kan skärpa till mig! "Ät upp flingorna och kasta dig rakt ut" för fan!!!

Hur kan något så simpelt vara så svårt?  Allvarligt?


Näe, skärpning Carlzon, nu är det en ny sheriff i stan!!

Av Nina - 17 november 2008 22:05

jaha, då är Zlatan tydligen en historisk utlänning, kul för han!=)


Men, bäst är ändå Pelés tal. Allvar, var det NÅGON som förstog vad gubben sa????   "I played in the woolcup....."  Och när spelar man om Ull???

 "I knew i littel girl, she just to touch me..."  HON BRUKADE RÖRA MIG???? Låter inte det lite snuskigt...?? resten begrep jag ännu mindre av...men det är ju kul att han ville komma till galan iaf, för trottsallt så är han ju grym.


Men, åter till Zlatan. Så fort han har tröjan på sig så kan jag inte sluta stirra på hans näsa! men, så fort tröjan ryker så ser jag inte näsan längre...snacka om trolleri!!


jaja, satsa på dig själv Zlatan!
Runka i motvind!

Av Nina - 17 november 2008 18:29

nu e det kväller...och mörkt...Inte som klockan 14 mörkt, utan som klockan 18 mörkt...


Måste nog ha lite kaffe i mitt blodomlopp nu, annars kommer nog skakningarna.

!

Av Nina - 17 november 2008 12:38

Gooooooooooooooooooooooood MORNING SWEEEDEEEEEEEEEEN!!!


*Ni har väl sett Robin Wiliams i Good Morning Vietnamn??


Snart dax att skutta till jobbet. Undrar vad som händer idag, kommer det hända något? Kommer det hända så mkt märkligt i dag att jag kommer vilja gräva ner huvudet i sanden och skrika "JAG VILL INTE MERA NU!!!"? Det vet jag inte förens denna dagen är över.


Är det någon som har en rolig historia på lager som ni kan delge mig?


Av Nina - 17 november 2008 01:28

Nu tror jag att jag ska krypa in i min binge.


jag har varit uppe till halv två "on a school-night"  JUST BECAUSE I CAN!

Av Nina - 17 november 2008 00:35

Gud vad det är härligt att vara vuxen. Har ni tänkt på det någon gång?
Som en söndag kväll som idag. Jag blir skit sugen på glass klcokan 23.00 pratar med Pelle och frågar om han med är sugen, ja det var han.

Och eftersom vi är vuxna så kunde vi bestämma att vi skulle ses på gården om 10 minuter för att gå till Preem och köpa glass. Klädkod: Mysbrallor. Och sen gick vi o köpte våran glass...

Behöver jag säga att vi inte behövde köa för att få dyka ner i glassboxen??

Tjejen på Preem trodde säkert någon av oss var gravid eftersom vi hade glass noja på natten. -Pelle, är du gravid???? Jag är inte.

Hur som hellst. Vi köpte våra glassar och har sen promenerat igenom stan i 1½ timme. Många gator gick vi på två gånger. Härligt väder!!!

Men min poäng är, skulle vi blivit glass sugna vid 23 en kväll för 15 år sedan, så hade vi bara kunnat glömma att man skulle få tillåtelse att äta glass! Men som vuxen bestämmer man själv!


Så, nästa vecka tror jag att jag ska leva på lösgodis och glass. BARA FÖR ATT JAG KAN.

Ovido - Quiz & Flashcards