~*~Moi~*~

Alla inlägg den 4 november 2008

Brr

Av Nina - 4 november 2008 23:00

Fy fanken vad det är kallt idag!!!

jag tror jag ska frysa till is! Allvarligt, om det ska fortsätta så här nu, och bara bli kallare o kallre får jag nog gå o köpa ett bastuagrigat och instalera i mitt vardagsrum. Och till sovrummet får jag skaffa en kramgo kille;-)


Good Luck...

Av Nina - 4 november 2008 00:15

Ja, det känns verkligen som om det har varit jul på fullaste allvar....för 3 dagar efter så äter vi fortfarande julmat pickis o jag...preciiiiiiiiiis som i december...


Pickis trampade i hundskit idag...tyckte jag var roligt=) Hon med visserligen...för vi upptäckte det inte förens vi var hemma i min lägenhet...usch....:-P


idag har jag haft fruktansvärda humörsvägningar...deppig som tusan ena sekunden och som vanligt nästa..bittert. 

Ovido - Quiz & Flashcards