~*~Moi~*~

Alla inlägg under november 2008

Av Nina - 15 november 2008 18:33

Så, det är väl bäst att jag skriver innan jag börjar fyllna till:P

För det kommer, och då kommer jag förmodligen blogga oxå...


ita skita fyller år idag=) och det firas med pompa och ståt...kommer visa bildeir morron, men nu är det hemligt:)

Av Nina - 14 november 2008 19:16

Äntligen är det dax för lite helgn igen=)

Precis  laga lite mat till mig själv, lite paprika, squacce, vitlök, lök, skinka som jag har stekt till lite med ris och soya till...faktaiskt redigt gott=)


Snart börjar idol och då ska jag heja på kevin...helt klart min nya favvis!!

Av Nina - 14 november 2008 11:54

jag har bra grannar.

 Eller iaf Pelle:-)


Vaknade av ett sms vid 10 där han undrade om jag ville ha omelett med bacon till frukost. KLART JAG VILLE!=)

inte fel och bara klä på sig och gå till grannen så är frukosten klar!


Ikväll blir det en lugn hemma kväll för mig.

Nej Pickis, jag har inte ändrat mig=)

Men i morron, då jäklar blir det åka av!=) Då blir det party party!


Nu ska jag fixa mig i ordning så jag kan jobba...

-

Av Nina - 13 november 2008 19:05

jag har inte tid med sådant här trams nu: ita o jag ska dricka lite vin nu. Måste testa så vi inte blir nykta på lördag.


Hoj

Av Nina - 13 november 2008 00:20

...ner i din säng nu Nina!!


Go´ natt på er!

Av Nina - 12 november 2008 22:17

Helt plötsligt så ville inte mitt internet funka. O boy, nu dör jag tänkte jag ett slag.. MEN(!) Pickis fixade det, hon började med att stoppa in nätverkablen i väggen igen, som jag promt påstod att jag inte hade dragit ur...(Ungefär som den gången när min skärm slocknade och richard undrade om sladden till skärmen satt i...)

Sen fick vi trixa lite med att "reparera" nätverksanslutningarna. men NU funkar det. Annars hade jag vissrligen inte kunnat skriva här.


bye bye

Av Nina - 12 november 2008 12:02

Richard, har du sett min Chewbacka mugg??? jag har inte sett den sedan i lördags. Har du snott den så vill jag att du lämnar tillbaka den.

Chewbacka är min, du får ju ha  ljustaken!!....Om inte Mikaela har den...då får vi hitta något annat till dig. En hårborste eller så.

.

Av Nina - 12 november 2008 10:31

ASBALLT!!! jag har faktiskt sovit hyfsat bra i natt...(I och med att jag skrev asballt, så blev det rätt töntigt....haha....) Somnade kring 01.00 redan! Härligt!=)


Louise, idag tänkte jag att jag skulle skriva lite mera än tre rader bara....Blir du glad då??

Kan någon förklara för mig hur jag ska göra, jag har en vän som jobbar, i låt oss säga, en sko affär. Denna vännen börjar jobba klockan 13 många dagar, men vännen får aldrig tummarna ur sitt arsle att göra något på förmiddagarna innan jobbet.... Hur ska jag få min vän till att göra det????

Hon ligger gärna i sängen fram till 11, sen stiger hon upp o gör sig i ordning och går. Men hon borde ju kunnat städa eller hänga tvätt, eller gjort något annat om hon steg upp vid 9 istället till exempel.

Kom nu ihåg, att detta gäller min VÄN och inte mig ;-)


Själv ska jag börja jobba klockan 13 idag....

Ovido - Quiz & Flashcards