~*~Moi~*~

Alla inlägg den 20 november 2008

Av Nina - 20 november 2008 23:32

Så där ja, då har man blivit märkt. Stämplad av sin egen TV!!


Snyggt va?

Av Nina - 20 november 2008 22:05

HAHAHAHA  så rått, så rätt!!


I love this shit!!!

Av Nina - 20 november 2008 21:38

Om du skulle jobba som en hantverkare, låt oss säga fasadputsare elller vad det kan ha för tjusigt ord. Skulle du inte gå in i de lägenheterna du skulle fixa fönstrerna på och säga "Hejsan, jag ska jobba lite med dina fönster idag. Så du inte blir rädd när det står en ful gammal gubbe där. eftersom att du bor på andra våningen...."


Man skulle kunna tro det!!

MEN ICKE!!!!!


Imorse vaknae jag av att de höll på vid mitt sovrums och badrums fönster!!!!


Näe Pelle, jag hade faktiskt kläder på mig. Jag frös i går, så det var full mundering på.


Ovido - Quiz & Flashcards