~*~Moi~*~

Alla inlägg den 15 november 2008

Av Nina - 15 november 2008 23:45

"Hon faller mina ögons smak, verkligen."


Snälla ni där ute, ni måste kmma qihåg attq pelle är helt spiknykter ikväll...Otroligt, men sant.

Av Nina - 15 november 2008 22:59

Nu har changan och jag legat i jaccuzzin och snackat massa skit och sjungit lite. När alla kissar så drar vi för drapperiet och så sjunger vi låten den som kissar få välja. trevligt eller hur??

Men mitt lilla problem. Faaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan!

men men!!!


SKÅL!!!

britney, du missar ju något nu,,,packa kna man göra precis innan man åker.;)

Av Nina - 15 november 2008 21:18

Pelle: jag såg en sån där fattig film för många år sedan när jag var ung.

jag. Fattig film?????

Pelle: Ja, en sån där tjejerna inte hade råd med kläder.




Av Nina - 15 november 2008 18:33

Så, det är väl bäst att jag skriver innan jag börjar fyllna till:P

För det kommer, och då kommer jag förmodligen blogga oxå...


ita skita fyller år idag=) och det firas med pompa och ståt...kommer visa bildeir morron, men nu är det hemligt:)

Ovido - Quiz & Flashcards