~*~Moi~*~

Alla inlägg den 27 juni 2007

Av Nina - 27 juni 2007 20:50

Det åskar idag!=( Nina gillar inte åska...Nina är t.o.m rädd för åskan...Löjligt kanske, men har man växt upp i skogen där åskan alltid slå ner så blir det lätt så....Och det ekar så fruktansvärt mellan bergen!! *ryser!!!*


Idag fyller Richard år, så nu i några månader kan jag kalla honom för gamling, för jag har inte fyllt ännu*Fniss...*  Jag har varit snäll och köpt paket till honom oxå...Men jag kan inte säga vad det är ännu för han har inte fått det än!


I morron skulle jag varit ledig, men jag ska gå in  o packa varor, jisses vad varor vi har!!! Sen på fredag så ska jag hjälpa louise slipa spackel i den nya lägenheten...och spela brändboll på kvällen!!=)


Av Nina - 27 juni 2007 00:22

Hmm...nu är det snart dags att leta reda på sängen och sova...men då kom jag åter igen att tänka på vilken kämpig natt jag hade i natt... När jag vaknade i morse kändes det som om jag inte hade sovit något över huvudtaget och var jätte trött...


Jag har nämligen drömmt att jag inte kunde somna, så i drömmen har jag legat och vredit på mig, och läst, och spelat tetris, vridit på mig lite till os uckat...och tittade på klockan och såg att en var 6:00, och att jag bara skulle hinna sova 2 timmat om jag somnade NU! Panik! Men sen visade det sig att jag visst hade sovit, och bara drömmt detta när jag vaknade vid kvart i fyra av att det åskade som bara den.... Men hjur som hellst så kände jag mig inte utvilad... Jag har konstiga drömmar minsann...


Imorron måste jag försöka trolla färdigt med mina knän...påbörjade det hela idag, men ibland måste man påminna min magi om att det är mitt uppe i ett trolleri...oj, det blev snurrigt... skit samma!


 *Hej Henrik!! Vink*   he he he


Hej då!


Ovido - Quiz & Flashcards