~*~Moi~*~

Alla inlägg den 21 juni 2007

Av Nina - 21 juni 2007 21:13

Jaha, dagen före midsommar och Nina kommer på att hon inte köpt någon dricka till midsommarfesten...Verkar ständigt återkomma till att jag inte är ett ljushuvud*ha ha*

Så jag tänkte jag måste springa in på bolaget på min lunch, så när de var dax för lunch tog jag tag i mitt problem direkt, tänkte det får minsann ta den tiden det tar där inne, sen får jag antingen skita i att äta eller äta i turbo fat! DÖM OM MIN FÖRVÅNING när det bara tog FEM, FEM ynka minuter inne på bolaget!!! Och de hade dessutom min päron vodka kvar*lycka!* De hade verkligen planerat att det skulle bli folkstorm så de hade alla kassor öppna, och det speedade ju på farten bra! Så när jag var klar han jag tom gå ut och äta lunch med Johanna...eller jag åt, hon drack cocacola och pratade=) Och jag han med Vero Moda...där sprack trehundra kronor..hehe...och Lindex (bara det jag skulle ha, mascara och hårspray...)


Föresten, tala inte om för Louise att jag köpte hårspray på Lindex, hon dödar mig då!!!!!


Nu ska ajg fixa min kyckling tills i morron...tål ju inte sill så jag äter kyckling när de andra äter sill!=)

Ovido - Quiz & Flashcards