~*~Moi~*~

Alla inlägg den 11 juni 2007

Av Nina - 11 juni 2007 22:52

Jisses, vad varmt det är idag! Ingen svalkande vind som flög förbi heller...MÅSTE få en lägenhet med balkong snart! Innan jag smälter bort!...hmm..hela min tillvaro handlar just nu om att jag måste skaffa ny lägenhet, patetiskt Nina, patetiskt!

Annars har jag varit ledig idag, började dagen med att titta lite på My Name Is Earl, kul kille!=) Sen har jag ränt runt på stan med mamma, -Jösses, den kvinnan kan verkligen vända o vrida på varje klädesplagg!!! Men vi lyckades med vad vi skulle iaf, hitta kläder till mormor.

Retat mig på min granne! Förstår han inte att det är äckligt när han hänger ut ur sitt fönster och röker?! Vet han inte om att röken stiger UPPÅT(!) till mig med andra ord...vred ut disktrasan på honom idag...oops, var ju inte aaaaaalls min mening...!!

Ovido - Quiz & Flashcards