~*~Moi~*~

Alla inlägg den 14 juni 2007

Av Nina - 14 juni 2007 23:35

tror jag skulel vilja ha en städerska...eller städare...=)  Känner just nu att jag inte har lust, ork eller tid att sköta om min lägenhet...=/ har lixom alltid något annat för mig p kvällarna känns det som!

Ikväll har louise varit här och druckigt kaffe o pratat skit, kul!=) Och det är ju 100 ggr roligare än att städa!!!

Så är det någon som vill ha ett jobb -HÖR AV ER!


Hittar inget att ha på mig på lördag=( prövat en massa klänningar idag...fattar inte de som syr klänningar att tjejer faktiskt har bröst?! Som oxå ska få plats i klänningen????? Blir tokig, de sitter skit bra i övrigt, men sen är de fr små över brösten*suck*  Måste vara små gubbar som syr klänningar som inte sett en tjej i hela sitt liv utan bara suttit i en källare framför en symaskin och sytt..


Nej, nu ska jag ta i tu med min lägenhet tror jag...har köpt fina blommiga rosa dammtrasor...en sak är säkert, det har männen fattat i af att det bara är tjejer som städar, för det tror jag inte att killar hade köpt, rosa dammtrasor med blommor....


/Nina, femenist för en dag.....=)


Ovido - Quiz & Flashcards