~*~Moi~*~

Alla inlägg den 13 juni 2007

Av Nina - 13 juni 2007 20:25

jaha då vart det onsdag idag....shit, veckorna går fort nu, undrar hur snabbt de går när man är äldre...Blir veckorna bara halva då kanske???

Igår kom Louise hem=) Kul! Men vi verkar få svårt att få in en kaffe när det passar oss båda*S*


jag skrev nyss att veckorna går så fort...men idag, jisses vilken lång dag! När klockan var halv tolv, trodde jag att klockan var två typ...jag har galgat och hängt i ordning ca 1.200st slipsar idag!! jobbigt! Kommer drömma mardrömar om sju lager siden i flera nätter nu!!! Men fint blev det...men jösses vad tråkigt...Dåligt med folk idag med pga skolavslutningar...och Morgan stog på lagret och packade varor så jag ahr stått själv i butiken med mina slipsar och sjungt med i radion...Gillar telias reklam om Bredband har jag kommit på..."en rauter?! Akta, killen har hjärtstille stånd, hämta rautern!!!!...ja, jag vill ha en rauter, ta två!"   Skit kul!=) eller när han håller på att utvecka ett nytt rörsystem i sitt hus..*fniss*...radioreklam ä'r kul!=) ´"Brandman! Ja´vill ´osso´bli brandman!"  körde brossan o jag stenhårt med förra sommaren...

Nä, åter till verkligheten o tvätten...

Ovido - Quiz & Flashcards