~*~Moi~*~

Alla inlägg den 18 juni 2007

Av Nina - 18 juni 2007 20:54

jag har sådan ÅNGEST hur kunde jag mitt dumma nöt svara så i lördags natt? Ju mera jag tänker på det ju mera grämer det mig...nina Nina Nina din IDIOT!!! Mycket mera än så har jag väl inte att säga ikväll typ...Ska gå o lägga mig i badkaret och dränka mig i mina sorger...Jag kommer få leva i celebat resten av mitt liv... Tove skrattade så hon höll på att kissa ner sig när jag berättade vad jag hade sagt... "Nina, du förstog inte vad han försökte säga lite fint?!"   Jo, jag förstog...10 minuter försent typ...


-Barn! Akta er för alkoholen!!!!!!

Av Nina - 18 juni 2007 08:53

Go morron...

Jag vaknade oroväckande tidigt imorse...HALV sju!! Har drömt att jag blev tillfångatagen på toaletten på jobbet av en okänd man i zorro mundering...men Zorro det var det inte, det lovar jag för han hade ingen häst!...Hursom hellst så kidnappade han mig och satte mig i en gammal skrutti Saab 900 i skogen i mitten av ingen stans.....Men när jag kvickanade till liv och skulle börja springa där ifrån så stog det massa män långt bort i utkanten i färgade dunjackor och tittade, men de gjorde inget förens jag hade kommit långt iväg, då började de jaga mig! Jisses vad jag sprang och hoppade i det höga gräset och bland alla granar! Tillslut kom jga ut på en väg och jag visste inte vilket håll som tog mig tillbaka till civilisationen...så jag sprang o sprang...sen vaknade jag med andan i halsen och vet fortfarande inte om jag sprang på rätt håll. Men det gör ju inget för jag låg ju bara i sängen!*Phju*

Ska snart gå till jobbet...har ätit tre rostade mackor med avocado..men jag är fortfarande hungrig..kanske har magkatarr? har hört att man är hungrig snabbt efter man har ätit igen då...hmm...tåls att tänkas på! Men nu måste jag dricka akffe...blir inte människa av mig annars... hej så länge!

Ovido - Quiz & Flashcards