~*~Moi~*~

Alla inlägg den 15 juni 2007

Av Nina - 15 juni 2007 18:36

Jaha, idag har man varit på jobbet igen=) Fredag är kul, mkt folk då!!

Hittade faktiskt klänning idag oxå till si morron...två stycken tom...visserligen samma klänning, men i olika färger=) Ska bara bestämma vilken...Richard har lovat vara smakråd, brukar bli tvärt emot vad han säger...

Ätit glass idag, ifrån chokladgrodans butik..mkt gott...men med en bitter eftersmak...slog ju vad med Morgan om en glass...och det var ju jag som fick betala så ni kan ju själva gissa vem som vann...*att jag aldrig lär mig* Andra gången vi slår vad nu och det har kostat mig en fika eller glass....men nu var det jädra sista gången!!!


Köpte lite cider idag tills i morron, nya smaker*Mmm* ....säkert skit äckliga! Det är som vanligt när man köper nya smaker "oj, den ser god ut den provar jag" och sen slutar det alltid med att jag muttrar att jag skulle tagit det jag visste var gott...hihi...

Britta o Maja har varit o hälsat på idag! Maja är så söt så, med små söta smilegropar!!!=)

Nej, nu ska jag ringa Louise o snacka lite skit, höra om hon kan tänka sig klippa mig snart...puss i ljumsken

Ovido - Quiz & Flashcards