~*~Moi~*~

Alla inlägg den 25 juni 2007

Av Nina - 25 juni 2007 19:22

Ha ha ha jag gjorde nyss ett kul test...där jag skulle testa min vuxenpoäng, min "vuxen ålder" blev 21,9 år och det är ju nästan prick i månaderna till och med!=)  Men sen gjorde jag fjortis testet, och enligt det är jag 30,5% fjortis... ha ha ha...


Jag är kram sjuk idag... Vill kramas lite....

Med någon som är ganska lång, han får under inga som hellst omständigheter vara kortare än mig!!!....så han måste vara över 1,70.... gärna mörk...ganska grov, rolig, söt, charmig, humor, öppen sinnad, spontan och kunna säga till mig på skarpen... Någon som känner sig träffad?? Hör av er då är ni gulliga=)   

Borde ta itu med min stryktvätt idag...men det är inte kul...Är det fjortisen i mig som bestämmer nu tross?=)

Av Nina - 25 juni 2007 17:27

ja, idag är det ínte mkt som är positivt, inte ännu iaf, klockan är ju bara halv sex så jag har några timmar kvar innan läggdax att vända denna dagens karma om...

Har gått en sväng på stan idag...jisses, tror jag ska börja skramla ihop pengar och köpa cityhuset så det blir köpcenter där snart...kan det vara så jädra svårt att få några bra affärer till Karlshamn?!?! Jag skulle ha ett par skor idag, inga speciella skor, utan bara ett par vanliga enkla skor jag kan ha till shorts och kjol på jobbet i sommar...alltså inget med varken för låg eller hög klack... Finns det något sånnt i Karlshamn?! NÄE! And. Nilsson hade bara Rea och vad dom höll på med på skohyllorna nere på Walkon är för mig ett mysterium...såg katastrofalt ut!!! Sen skulle jag ha en BH, vem vill ha med massa blommor och skit på!? Det var typ det ända de hade på Lindex...! Kan det vara så svårt att hitta en vanlig t-shirt Bh i svart eller vitt??? *suck* Så när jag var på väg hem kände jag hur ilskan kokade innom mig!!! Kan det vara så att jag har lågt blodsocker oxå?! Har inte ätit idag...vet inte vad jag är sugen på...Näe, nu ska jag gå o lägga mig tror jag och hoppas att jag vaknar på ett bättre humör i mororn!!!!! Roa mig gärna om ni kan.../Nina down in her old shoes...

Ovido - Quiz & Flashcards