~*~Moi~*~

Alla inlägg den 9 juni 2007

Av Nina - 9 juni 2007 22:48

Nä, ska jag ha blogg får jag minsann se till att skriva i den oxå...Läste i vecko revyn för ett tag sedan (ja, jag läser den, och alla andra tänkbara tidningar!) Där Ebba (don´t give a fu*k) talade om att om man ska ha en blogg så måste man skriva i den dagligen, hellre flera korta varje dag eller flera om dagen, än ett långt lite då o då... Tror nog jag bryter mot de flesta av hennes "Blogg regler"! OPS!!


Idag har min spontanitet slagit till igen...sålde mitt köksbord och stolar idag, får inte mitt nya förens om ca 4 veckor...sen nu ikväll -Ja, jag är 22 år och är hemma en lördagkväll!.. fick jag för mig att jag skulle nog måla mitt soffbord svart. Sagt och gjort, nu e det svart=) Mycket tjusigt. Funderar på om jag skulle ta byrån i hallen oxå kanske?? Jag planerar nämligen redan min nästa lägenhet*hi hi* satte upp mig i bostadskö för typ en månad sedan, jag har inte hört något, men jag planerar redan färger och träslag...Det ska bli svart, grått, vitt och rött i hela lägenheten och Ek som träslag....så då får jag byta ut allt...har just nu beige på allt...och vitt...och ask som träslag..inte ekonomiskt för mig att flytta för femören!=)


ÅH! vad jag längtar till nästa lördag!=) Då är det Nettskis 30 års fest! Ska bli skit kul!!=)   Hej hej!

Ovido - Quiz & Flashcards