~*~Moi~*~

Alla inlägg den 17 juni 2007

Av Nina - 17 juni 2007 22:04

Idag har det varit en lat dag. Louise ringde o väckte mig vid 11, sen gick jag bort till henne och åt frukost. Stannade och köpte jordgubbar och glas spå ica först...vi hyrde en film o låg på soffan i ett par timmar! Men vi har faktistk gått en liten runda, från hennes och runt näsviken och bort till mig och hämtade mat...och la oss på soffan hos mig...! Man får vara lata så här dagen efter en fest!


Jag hade skit kul i går! Så roligt har jag inte haft på mycket länge!=) Bortsett från mitt osmarta sätt att svara den söta killen på*suckar djupt*

Ska nog köpa en ny soffa nu tror jag....

Nej, sov dax...jobb i morron!

Av Nina - 17 juni 2007 02:23

Hejsan...

till och börja med...jag är på lyset!!!....


Har varit på partaj hos Anette nu, mkt kul, mkt kul!!!=) Utgång senare....nu är det så här att Nina Carlzon är ibland bra mkt för feg...igentligen är jag inte feg, men när det handlar om att "ragga" jisses, då är jag minsann feg!!!! Finns en kille jag gärna hade satt tänderna i, men sen är jag för feg, jag vågar dansa precis jämte honom, men reagerade han?! Näe, eller kanske, men han dansade med sina killlkjomousar så kanske han såg...men iaf, när jag skulle gå hem s å träffade jag han utanför oj oj oj vad gullig han är...knep faktiskt en kram*Mohahaha* Sen frågade han om jag vill e föja med hem o äta...men pucko Nina säger "Nej, jag har ätit tacos så det står mig upp över öronen idag"... Och när jag hör mig själv säga dettaq tänker jhag, Nina, Nina Nina du är ju det dummaste som finns i ett par skor.... (fina skor dock..) men men, ny chans nästa helg kanske??? Har nämligen sett honom med en tjej en gång, men detinnebär ju inte att dt är dlickvän...Richard är ju min kompis, o vo har ju gått både på stan o krgen ihop.... Sov dax...detta kommer jag nog ångra i morron, mne men det får jag ta då...Oooops... hje då

Ovido - Quiz & Flashcards