~*~Moi~*~

Alla inlägg under juli 2009

Av Nina - 6 juli 2009 22:06

Test

Av Nina - 6 juli 2009 21:10

Idag har jag haft ett telefon samtal som har gjort att min lilla bägare just nu är oroväckande nära att rinna över. Och det krävs ganska så mkt för att få min bägare att rinna över i detta syftet. men nu känner jag att nu jävlar får det vara nog. Folk kan betee sig ganska så illa rätt länge innan jag trättnar, speciellt i detta syftet som sagt. men nu jävlar behöver jag nog sluta svälja och göra något åt det. Frågan är hur ska jag göra det? Utan att det finnes risk att jag flippar helt och säger dumma saker jag kommer få ångra???

Får nog lägga mig på soffan och tjura lite och funderar. Återkommer när jag är på bättre humör.

Av Nina - 6 juli 2009 17:51

Efter en otroligt varm dag på dressmann, 30grader har vi i butiken. Ligger jag på soffan hemma hos pickis och väntar på kaffe och glass:) fick glass av nicklas på jobbet idag oxå, tack för det:)

Av Nina - 4 juli 2009 16:56

Vi slutade efterfesten strax innna sju i morse... Sista ölen drack jag vid 06.00 typ.. Behöver jag säga att vi var fullkomligt väck när de ringde o var på väg ner att hämta stella vid 10.30...?? Sen har jag sovit ca 1½ timme efter det, och nu ska jag hoppa in i duschen för att göra mig i ordning och på att igen. Nu är det sommar mina vänner, och då är det ingen rast o ingen vila.


Jo, nästa helg, för då ska lilla skrutten sova här:) Ska bara lära mig hennes nattvisa först...plugga hela veckan:)

Av Nina - 4 juli 2009 04:14

Nu kör vi efterfest, så det så!

-

Av Nina - 3 juli 2009 11:03

Vet ni vad, idag är jag super sugen på riktig sommarfest. Öltält och trubadur, det är grejer det!! :-)  det blir det om två veckor, nästan bara 1½ när Östersjö drar igång!!;-) Skoj, skoj!! 


Snart ska jag ta o gå upp till Dressmann och jobba lite:-) I like it!  Hoppas det är lite svalare idag bara...haha... 

Av Nina - 3 juli 2009 00:09

...om mina äggstockar varje gång jag träffar lille sötnosen! *haha* Men, nej, det får vänta ett bra tag till. Så det så.


Blivande servetris? Här kommer mina solbrillor på bricka iaf:)


det verkar vara någon bakom trädet som oxå har lite värk och problem med lyset....? ,-)

 


maja vet att när kameran visas, då ska man skratta:)

 

 Vi åt glass och fruktsallad till efterätt, och maja åt glass ifrån locket på glassburken ;-)


Mysig kväll med flickorna, med en litet besök av Stefan som kom o hälsade på oss på gräsmattan=)


Av Nina - 2 juli 2009 17:02

Ikväll ska jag ha flickbesök.

Ita, Britta och lilla skutten Majsan kommer. Vi ska käka lite o snacka massa goja. Jag har på känn att vi har en hel del vi måste prata igenom...:) Var ett tag sedan vi träffades alla nu, utanför jobbet det vill säga... Men det är inte samma sak!!


Hungrig är jag oxå, som en varg. så hoppas det snart är mat!!!


Imorron kommer Stella!! Oj så kul det ska bli!! Vi har inte träffats på 10 år!!! Helt galet!! Men imorron, då ska vi käka, dricka öl och prata minnen!!=)


Ovido - Quiz & Flashcards