~*~Moi~*~

Alla inlägg den 15 juli 2009

Av Nina - 15 juli 2009 19:06


Detta har vi sållt på Dressmann idag. Kramar från Alex för 20kr/gång.  Men det var ingen som köpte, så jag tyckte synd om Alex, så jag köpte en innan jag gick hem, så han blev så glad så;-) 

Tror folk trodde att vi skojade, det gjorde vi absolut inte. Det var på allvar. Pengarna skulle vi skänka till rädda barnen...


Nu ska jag dricka massa öl!   Hoj på er






Av Nina - 15 juli 2009 08:25

Nu mina vänner är bajamajorna på plats, torgscenen är på plats, de små gatuscenerna är på plats, de mycket viktiga öltälten är på plats.


Nu väntar vi bara på Uffe Puffe Lundell och de där sambadansarna och de andra tokarna i karnevalen! För nu bär det av på äventyr mina vänner!!  

ÖSTERSJÖFESTIVALEN STARTAR IDAG!!!!!

Är inte det underbart så säg!


Vi smyg startade igår med rödvin på pickisens balkong, trevligt trevligt :-)

 Och ikväll fortsätter vi, och imorrron, då blir det det stora partyt på gården. Troligen veckans höjdpunkt=)  Jens kommer oxå ner imorron:-)

Fredag o lördag blir nog inte så dåliga de heller ,-)

Så vi höres väl på söndag som först...eller måndag rent av kanske...;-)

Och det som skrives innan är nog inte nyktra ord, så det ska ni nog inte lägga så mkt vikt vid...


*jobbe dax*


Ovido - Quiz & Flashcards