~*~Moi~*~

Alla inlägg den 9 juli 2009

BFF

Av Nina - 9 juli 2009 21:37

Min nya BFF, dammsugar munstycket, vi kommer vara vänner länge, det känner jag på mig. Hon är så bra, så hon ska få ett eget namn. Dammsugaren heter Rolfy som ni kanske känner till? Och munstycket ska få heta Berit. Berit, jag och Rolfy kommer ha en fin framtid ihop. Idag har de kämpat under sängen, i garderoben, på garderoben och golvet i övriga lägenheten. Berit bara glider fram som en prinsessa på mitt golv. Inte ett märke hon gör!


Idag kände jag, för första gången på länge, att NU, NU är det snart dax att ta i tu med att färda köket. det har varit lite renoverings stopp där. Dels för att jag orkade inte vara med om mera renovering när det andra blev klart, jag visste inte hur det blev med jobb och ville då inte lägga pengar på köket som ändå är dugligt. Och nu renoverar pappa för fullt hemma hos han och mamma, så nu ska han få färda där först. Annars har lilla pappsen en tendens till att ta på sig för mycket... men sen så. :-)

Däremot ska jag nog göra mig av med bänkskivan jag köpte som ligger under sängen och trycker, och köpa en annan istället. Ångrar mig nog lite i val av material...*suck*... Det är nackdelarna med att vänta för länge, man får nya ideér. oftast dyrare ideér oxå...

Av Nina - 9 juli 2009 09:50

Hej jag heter Nina och är 3 år.


La mig på den andra sidan i dubbelsängen i natt, vilket är den sidan jag typ ALDRIG sover på. Och jag la mig som vanligt i fosterställning, och på det hållet jag brukar ligga emot. Och någon gång under natten så försvann mitt lokalsinne -Tjoff bara.


Detta tjoffet blev väldigt snabbt till ett kaBOOM!!!!! Och där låg jag på golvet.   


Trodde antagligen att jag låg på andra sidan och skulle vända mig emot mitten... Tji fick jag!!

Är det ens tillåtet att trilla ur sängen när man är en bra bit över 4 år, och dessutom är nykter? Tror faktiskt inte det....


Ovido - Quiz & Flashcards