~*~Moi~*~

Alla inlägg den 13 juli 2009

Av Nina - 13 juli 2009 10:16

En vecka i månaden fullkomligt HATAR jag att vara kvinna. När inga kläder sitter bra, och det gör ont överallt. Jag tror jag har mera krämpor just nu än vad halvdöda Svea på ett ålderdomshem i huddiksvall har. Dessutom sväller jag mera än vad fåglar som äter ris gör.


Imorse funderade jag seriöst på om jag inte ska skaffa en ny garderob där jag köper massa nya kläder och hänger in, kläder som är lämpade för denna veckan i månaden. Det kommer till större delen bestå av myskläder, och ett och annat tält.


Micke, eftersom att jag vet att du läser här. Är det okej om jag kommer till jobbet lite då och då i endast myskläder... Jag har en superful Pippi-gul jag tror hade gjort succé. Kan vi köra på det? Tack.

Ovido - Quiz & Flashcards