~*~Moi~*~

Alla inlägg den 11 juli 2009

Av Nina - 11 juli 2009 18:13

Så, nu ska jag gå o plocka upp skrutten:) Fast först ska jag plocka upp Changan oxå. Sen ska jag hämta lilla skrutten:)  Oj oj, vad bus vi ska göra.

dax o böprja sjunga upp med snart så jag klara sjunga den där vaggvisan... lär nog få bli något annat än det hon är van vid... typ joddla med siv eller något annat svängit.

-

Av Nina - 11 juli 2009 14:22

Jag har kommit fram till en sak.

Jag blir lätt rastlös. Jag vill ha saker att göra heeeela tiden. Bara stå rakt upp och ner utan att ha något att göra är dödens. Ligga på soffan och glo, det är bättre, men inte för länge. Slutar ofta med att jag far upp, och hör och häpna, städar eller rensar någonstans.


så snälla, ge mig något att göra NU.

Ovido - Quiz & Flashcards