~*~Moi~*~

Alla inlägg den 14 juli 2009

Av Nina - 14 juli 2009 11:45

jag till tant som jobbar: Har ni inga vita guldkällan??
Hon: Ska kolla på lagret.


hon knatar ut på lagret och hittar ölen. Ropar ut till mig


Hon: SKA DU HA ETT FLAK???

Jag: Njae... inte idag...


Hon kommer ut till mig med ett helt flak och säger


hon: Det är inte tungt, ta ett flak.

*och släpper det i händerna på mig som e lite förvånad....*


Ehh....jag kanske inte sa nej pga att det var tungt..? Men ett flak blev det haha  

Får de någon for av bonus vid merförsäljning tror ni....???


Pickis och jag hade väldigt roligt åt detta....

Av Nina - 14 juli 2009 11:41

Dagens lunch får bli rester från min och pickis fin-middag igår!!

 

 Mycket mumsigt vill jag lova! Och ja, vi provsmakade en varsin öl oxå! Vill inte ha härsken och äcklig öl på festivalen, då måste man pröva innan, så man har chansen att reklamera den i tid ;-)



Ovido - Quiz & Flashcards