~*~Moi~*~

Alla inlägg den 10 juli 2009

Av Nina - 10 juli 2009 22:03

Jag inte förstår, hur man alltid trött på fredaget är. *bör läsas med valfri dialekt från balkanhalvön*


 Helt otroligt, fredagar är en sån dag då jag alltid blir knarktrött på. Spelar ingen roll om jag verkligen har haft full rulle hela veckan eller ej. När fredagen kommer och klockan slår 21:00, ja då är det dax för fröken Carlzon att dregla på kudden.


Så, nu har jag hållt mig vaken otroligt länge, bara för att kunna se klart  Crocodile Dundee in LA. Jag älskar Dundee filmerna, alltid lika roliga :)


Så nu, nu ska jag dregla och snarka.

Ses i morron

Av Nina - 10 juli 2009 16:37

Asså, jag tror inte ni fattar vilket kap jag är. Jag städar, har riktigt låg humor och JAG RULLAR KÖTTBULLAR. Dessa köttbullarna är minsann goda som tusan oxå. Och jag lider inte av kronisk huvudvärk heller.

jag stog igår kväll och rullade en faslig massa köttbullar att stoppa i frysen, mums!


Visst är det konstigt att jag fortfarande är ogift?? ;-)

Så, nu tycker jag att ni ställer er på led och friar till mig. Ringen kan gärna vara en hemmasnickrad med ståltråd, jag kräver inte så mycket. Nå, vad säger ni? :-)

Ovido - Quiz & Flashcards