~*~Moi~*~

Alla inlägg den 8 juli 2009

Av Nina - 8 juli 2009 23:17

Mitt nya dammsugar munstycke är fantastiskt.

Suger bättre än 10 porrskådisar och 4 horor gör IHOP!! 

Inte en amöba kvar på golvet!

Lovely!

Av Nina - 8 juli 2009 20:35

Oh yes, här ska dammsugas! Nytt munstycke -underbart!:)

Av Nina - 8 juli 2009 11:11

Nu ska ajg hämta min tvätt. orkade inte gå o köpa nytt tvättmedel, så jag har bara tvättat två maskiner, för sen var tvättmedlet slut...*suck*


Sen är det time att hoppa in i duschen och göra sig redo att sälja Batistini Jeans och strumpor ;-)

Av Nina - 8 juli 2009 10:42

Jag har ju redan berättat att det var en låååång och mycket rolig helg. och jag har ju faktiskt varit duktig och fotat oxå... men, you had to be there för att förstå hur mkt jag skrattade. Stella måste undrat vad vi har i dricksvattnet här nere, för ingen människa är ju normal ;-)

Stefan och Johan var i sitt ässe på fredagen, den ena ordvitsen värre än den andra. och jag skrattade tills jag hade så ont i magen och halsen att jag trodde jag inte skulle orka mera, men det gjorde jag :-)


Stella och jag, Stella är sig MYCKET lik, fast vuxen!


Vi gick ner till Karlmans och käkade och drack en massa öl. (Denna gången fick vi mycket bra service!!)  Johan hängde oxå på, så vi snackade en hel del minnen ifrån våra år i samma klass :-) 

 


Stefan låter ölen tysta mun. kan vara en av flera 100 skålar för Fridafors. Så många gånger det skålades för fridafors i fredags har det nog aldrig gjort :-)

 

 jag fick någon form av mongis släng-kyss av Johan. Precis innan han vrålar "Fånga frisbeen Bodil!!"   *hahaha*

 


 


Här är dom in action.... "vad har du om du har två nötter på hakan???" "-En k*k i munnen!!!"   Den nivån var det på... :-)

När de inte fick servera mera öl på uteserveringen på karlmans knatade vi bort till Harrys, där stämplade de mig med denna otroligt fula stämpel. Ser ju ut som jag hade gjort världens fulaste fylle tattuering. Värst var att den knappt gick att få bort på lördagen...


 Sen blev det efterfest hos mitt....till långt in på morgonen...Vi trodde nog vi var 15 igen...Vilket var länge sedan för mig, och ännu längre sen för somliga.

 


Dj Nina & Dj Johan, dock inte alltid så överens...mycket låtar som bara spelades halva...och vissa spelade om och om igen... t ex Gasolin/Kim Larsen -Hvad ska vi do, lille du?  spelades nog 7 ggr...där var vi överens.


Lite senare på kvällen försökte Johan (den johan som är på bilden här nedanför) få mig att förstå hur allvarligt och viktigt det är att man placerar sina pensionsfonder rätt... Hur mkt tror ni jag fattade efter all ölen jag druckit?? Noll och ingenting. Skrattade bara och mummlade något om trisslotter.

 Jag har valt att censurera lite bilder ifrån efterfesten, men dom kan jag titta på ibland och minnas och garva halvt i hjäl mig. haha

-------------------------------------------------------------------

 Sen någon gång här blev det lördag, och vi somnade en lite, liten, liten stund. Och för att klara av lördagen som oxå innehöll fest för både mig, och stella, fast på olika håll...fanns det bara en sak att göra.

Japp, det var bara att öppna en ny öl, så man inte skulle bli dålig.


Sen mötte jag upp Carro på stan, för lite slö shopping och lunch på stan. Där vi skulle ta första ölen sa vi... Carro fick ta en öl själv, jag höll mig till Is-thé. Klent, jag vet :-)



Sen var jag hemma och vilade en timme och gjorde mig i ordning för mera party... Richard och Carro kom upp till mig och satt på balkongen en stund innan vi kilade hem till Roger.



Nämen?! Håller Roger i en påse Micro-popcorn?! Nu blev vi alla chockade ;-)


 kvällens bästa. Carro sitter med fötterna på bordet och är lite lagom rund under fötterna när hon säger "Stefan! Slicka min fot!" *hahaha*


Påväg ut på stan..... 


 ...upptäcker Carro att väskan är sönder. Tur att alla killarna ställer upp och räddar en flicka i nöd då, och lagar väskan ;-)


Och så har vi söta lilla fröken Nähl som röjer på dansgolvets platå..

Jag tyckte vi skulle göra ett Dirty dancing lyft här, men hon litade inte på att jag skulle kunna fånga henne....smart drag ;-)


Sen var det någon, som trodde den hade tappat sin mobil, men hade bara glömt att denna någon hade lagt den på laddning hos roger. och blev så lycklig att denna någon gjorde kullerbytter ute på kyrkogatan på natten.


och nej, denna någon var inte jag.

Ovido - Quiz & Flashcards