~*~Moi~*~

Alla inlägg under oktober 2008

Av Nina - 23 oktober 2008 23:07

Behöver jag säga att jag har legat dubbelvikt av skratt till detta???

*det sötnosen försöker säga är "Blood"

Av Nina - 23 oktober 2008 18:26

hmm...snart kommer mattias hit och ska berätta för mig om Nonijuice...något man ska dricka för att må bra, stressa mindre, bättre värden, kunna flyga genom att vifta på armarna, kunna släcka bränder med bara luften från sina lungor.


tror ni jag kommer satsa på det?


Jag satsa på flygningen och släcka bränder.

Av Nina - 22 oktober 2008 23:07

Så, då har Pickis och jag planerat inför årets julfest som ska gå av staplen nästa lördag. lite senare i år än förra året.. men bättre sent än aldrig=)


lång inköpslista, men det blir det ju...


Annars städning idag...Förvånad??

Av Nina - 22 oktober 2008 08:56

Är det tilllåtet att ha myskläder på jobbet tror ni??

Jag känner mig som en gravid kossa idag. Vilket är omöjligt för jag käkar inte gräs... Och är inte gravid heller för den delen.



*föresten, "Ti***åtet" som står iförsta raden stavas inte med 3 L va...?

Av Nina - 21 oktober 2008 22:26

det blev ingen vanlig jävla muffins (Rosenström...) det blev ett fruktansvärt äckligt Vaniljhjärta... Ja, jag vet att det är tant varning på det, men det är det ända som är utan nötter på många ställen. Men jag var inte sugen på muffins när jag kom dit. de såg så mäktiga ut.


jag har käkat Majskolvar till middag ikväll*Mums*. det är ju sååå gott med massa salt på! Nackdelen är att jag kommer få äta rester ifrån tänderna i typ 14 dagar nu...Känns som jag har majs överallt



Av Nina - 21 oktober 2008 14:25

Så, då var fikarunda Rond 1 avklarad. Lunch på briggen med Anette, Britta, Maja, Roger, Pelle och Ita.


Rond 2 är lite senare i eftermiddag. Då är det Pickis, jag o Anette på briggen som gäller. Då ska jag nog lyxa till det....tror det blir en stor kopp thé altenativt kaffe, och en muffins.


Av Nina - 20 oktober 2008 23:18

Det har ju faktiskt varit helg nu igen...


Fredag: Det var då jag blåste alla de där ballongerna. Fnittrade som bara den, syre brist??   Sen skulle jag bjuda Pelle o pickis på middag...Kycklingrullader med Klyftpotatis. Helvetes satans jävla kycklingar!!! Det blev inte som jag ville. Så det blev kycklinggryta istället.

Vet ni vad det värsta var?!?!? Senare på kvällen när vi sitter och tittar på Idol så gör de reklam för FÄRDIG SKIVADE JÄVLA TUNNA HELVETES KYCKLING FILÈR!!! Det var fileeandet jag tjabbade med!!

Sen lekte vi Singing Bee..oj som vi sjöng i våra ölflaskor!


Lördag: Började dagen (klockan 12...men ändå)  med frukost på stan -jag, pelle, Pickis och Sara joynade oss. Sen tog vi en tripp förbi Systemet och Lindex...jag köade i ca 15 minute för att köpa strumpebyxor. Mindre roligt.

Sen gick vi hem o fixade var för sig. Sen hade vi partaj hos pelle på kvällen. Trevligt trevligt. Pickis o jag blandade drinkar... tur att pelle hade en hammare så vi kunde fixa ordentligt. men fy fan vad äcklig strawberry daquire är...BLÄ!!   men det var en rolig kväll.    Ett stor minus var att Richard fick stryk utanför banken=( Inget bra alls...


Söndag: Äckligt seg. Mysdag med Pickis som vanligt

Av Nina - 20 oktober 2008 23:14

jag har varit totalt övertygad i ca 3 dagar om att jag är nära döden, för jag har ett tryck över bröstet. När jag sa till pickis idag att när jag skrattade så gjorde det jätte ont sa hon enkelt  -Träningsvärk!

Så, det är inte dax att planera min begravning. jag har bara träningsvärk efter alla jäääävla ballonger jag blåste. 

Vet ni vad det värsta är?????   Jag ska blåsa ännu flera tills på lördag, för då är det Rosabandet dag. Skit.



Ovido - Quiz & Flashcards