~*~Moi~*~

Alla inlägg den 13 oktober 2008

Av Nina - 13 oktober 2008 23:59

jag vet inte vad jag ska säga...jag NUMRERAR vad jag har gjort idag istället...(Richard, du kan sluta räkna nu....)


1. steg upp

2.stimmade om kring och duschade o fejade

3. insåg att jag inte har några roliga kläder

3. sminkade mig

3. drack kaffe 


(Ja, det är tre stycken av punkt 3, men alla tre inträffade samtidigt.)


4. Gick till jobbet små skrattandes åt en grej Pickis och jag hade för oss igår.

5. Ändrade om allt på damavdelningen på jobbet

6. gick på lunch med anette

7. Ändrade allt på damavdelnigen igen, för jag tyckte inte det första blev bra. Upprepa denna punkten ett par gånger till...

8. Kom fram till hur butiken skulle se ut.

9. Gick hem

10. Pickis kom

11. Vi åt, vi tittade på TV, snackade skit och skrattade

12. Vi sjöng i min microfon. (det är en ljustake...)

13. Pickis gick hem

14.  jag satte mig vid datorn

15. jag har inte gjort något vettigt alls som jag kan skriva under denna punkten...


Jag slänger upp lite bilder istället. Vissa är ifrån idag, vissa är ifrån i lördags, vissa är ifrån i söndags. Gissa själv vilka.



Av Nina - 13 oktober 2008 22:25

..festen i lördags...det var en TJEJfest...bara så ni vet!!


*Richard vill att vi säger att det är en tjej fest, för det är mera status i att han fick lov att vara med då tydligen...


Så nu vet ni det.


Ovido - Quiz & Flashcards