~*~Moi~*~

Alla inlägg den 16 oktober 2008

Av Nina - 16 oktober 2008 20:27

..efter mycket får mycket!!!

För jösses vad kaffe jag har druckit idag...!=)
Och nu ska jag o Pickis dricka thé!!=)


har ni hört Britney Spears senaste låt?!?!?! DÖööööööööööööööö bra!


Av Nina - 16 oktober 2008 12:36

Har ni tänkt på det föresten...jag har börjat bli en STJÄRNA!!!


jag använder   *  i både tid och otid...Why?


det är ju egentligen en fjortis-symbol i mina ögon..Fjortis vid 23, är det lagligt ens??

Av Nina - 16 oktober 2008 12:33

Hmm....detta är vääääldigt skumt.


-jag luktar PÄRON!!!


Hur är det möjligt? Jag har inte rört ett päron på säkert 3 veckor....wierd....Men det luktar ju inte illa=)..även om det inte luktar hallon!*hahahahah, gud så rolig jag är....*


*Hoppas på kaffe på jobbet*

Av Nina - 16 oktober 2008 11:51

Ikväll är det Pickis tur att bjuda på middag!!=)   -Härligt!!!


*bra deal, laga middag till varann två gånger i veckan...hon en, jag en... och ofta ihop på fredag!

Av Nina - 16 oktober 2008 11:49

Jag är sjukt kaffesugen, men orkar inte brygga något....*suck*...


Hoppas det finns kaffe på jobbet=)



Av Nina - 16 oktober 2008 00:45


Idag har jag rökt fredspipa.



 ---------------------------------------------------------------------------------

..i morron, senast på fredag lovar jag lägg ut bilderna ifrån inflyttningsfesten=)

Det blir tre olika kollage...där man kan följa festen hur den går från nyktert till inte nyktert...


men det en annan dag som agt.



Ovido - Quiz & Flashcards