~*~Moi~*~

Alla inlägg den 28 oktober 2008

Av Nina - 28 oktober 2008 22:31


Halleluja, halleluja, HALLELUJA HALLELUJA!!!!!!!!


Äntligen, Änteligen säger jag bara!!!! Nu har jag städat bort allt jävla damm från när de rev fönstrerna!! äckligt gruskornsdamm överallt, precis överallt!!! 


Tack Pickis(!!!!!!!!!) som hjälpte mig att städa! Jag höll på att få ett psykbrott!!! Jag blir på fruktansvärt dåligt humör när jag känner att det är skitigt och jag börjar bli stressad. Men nu så har vi städat klart=) Richard hjälpte till med lite han oxå...bar till förrådet och riste överkast b.la Sen har han fixat min cykel...eller PSYKEL kanske...den jag ska ta till psyket..?

Tack Rickis!:P


Nu ska jag krypa ner o läsa senaste nummret av PLAZA, både kvinna och interiör!=)


Av Nina - 28 oktober 2008 18:21

...finaly, nu är alla mina fönster putsade. Och så är vardagsrummet färdigt. Men resten är kvar. Skjut mig snälla.


Borde jag äta??

Av Nina - 28 oktober 2008 14:52

jag tror jag får damp på det här snart!!!!!!
jag städar, städar, städar och städar. Det är ta mig fan slipdamm överallt!! på ALLT!! Jag skurar så mina fingar blöder nu för jag skar mig och de är torra!!  Hjälp mig! jag bryter snart ihop!!!


Ovido - Quiz & Flashcards