~*~Moi~*~

Alla inlägg den 18 oktober 2008

Av Nina - 18 oktober 2008 16:25

God eftermiddag mitt härliga sällskap!

Nu är det som så här, att jag ska ta o hälla upp ett glas rödvin, spola upp lite vatten i jacuzzin och ligga där och slappna av bland bubblorna i säkert 5 minuter innan jag har tröttnat på att ligga o glo.

Sen ska jag ta o fixa o trixa lite framför speglen. Dricka lite mera alkohol och hoppas paåt t spegelbilden ska bli till det bättre.


Sen kommer Pickis och då ska vi gå över till pelle o partaja. Sounds like a plan??


Måste informera Karlsson om att han är lik Bagge ikväll oxå!


Kvällens Drink: GETING
3cl vodka

1cl bananlikör

Pommac



jag kommer nog köra på lite starkare med vodkan.

I´ll see you in the fog!

Av Nina - 18 oktober 2008 01:41

gudars skymmning vad jag är trött!!


Bjöd Pelle och Pickis på middag ikväll.


Imorron kör vi frulle på staden. kanske lite shopp. Sen party på kvällen.  någon som vill hänka?

Ovido - Quiz & Flashcards