~*~Moi~*~

Alla inlägg den 8 oktober 2008

Av Nina - 8 oktober 2008 23:25

Denna veckan har hitills inte innehållit så mkt bloggande, men mera målande o fejande=)

Jag har hållit på och hjälpa Mikaela i hennes lägenhet. Vi målade i måndags, och igår fejade vi, städade och torkade bort den färgen som fastnade på golvet istället för väggen...märkligt det där med hoppande färg...

Sen grejande vi i ordning större delen i "matsalen" med hångelhörna och allt! det blir såååååå mysigt! jag tror jag ska ta o leta upp någon att hångla med och låna Pickis hörna. Det är en sån hörna alla tonåringar har i amerikanska filmer när de ha FF och massa hångelkalas!

Pickis, ska vi skippa julmiddag och bjuda in till hångelkalas istället???=)

Ett förslag det tåls att tänka på tycker jag!!


idag har jag varit och klippt mig, så nu har man kortare hår igen, fin fint=)

men varför i hela fridens namn kliar det alltid i min nacke i hårbottnen när jag har klippt mig? Får man tillfälliga löss där??? 

Ovido - Quiz & Flashcards