~*~Moi~*~

Alla inlägg den 27 oktober 2008

Av Nina - 27 oktober 2008 12:05

...men jag får iaf en väldigt fin balkongdörr....tror faktiskt ni ska få sen den på bild lite senare t.o.m


helgen som var...i fredags så var vi nere på harrys ett gäng o käkade och tog några öl. trevligt trevligt.


lördags, var det en speciell typ av fest...en typ av fest som inte faller mig alls i smaken...lite för ytlig och pretantiös för min smak. dessutom gillar jag det mixat. men så är det med det.


Nu ska jag ta lite kaffe till, sen är det dax för jobbet. sen bär det av hem till mammsen o pappsen ikväll. Har inte träffat pappa sen jag fyllde år tror jag...=/   Så nu är det dax att besöka päronen.

Av Nina - 27 oktober 2008 09:33

Oh my good!!!  Det kliar något otroligt i min städnerv just nu. Jag håller på att få nippran!!

de har varit här hela morgonen och bytt mina fönster, halva lägenheten är klar just nu. det är murbruk över halva lägenheten!! Jaccuzzin ser ut som det har byggts en sandlåda i den! jag håller på att dö! jag hatar har det så här hemma!!


jag dammsög lite nu i smyg när de skulle äta frukost...


jag har insett att allt i min garderob i sovrummet kommer behövas tvättas i princip innan det används igen.


Hjäl. Jag känner mig smutsig!

Ovido - Quiz & Flashcards