~*~Moi~*~

Alla inlägg den 12 oktober 2008

Av Nina - 12 oktober 2008 21:56

Spelat Alias någon gång??
Man ska förklara ett ord med andra ord för sin lagkompis...


Jag skulle förklara ett ord för Richard och säger

Det är ett Djur och ett annat ord för att vara tyst.


RIchard: LEMUR!!! Det är en Lemur!!!

Nej Richard. Det är en TIGER

Av Nina - 12 oktober 2008 21:52

Det kom fram en kille på krogen igår.

 Han: Hej sko-tanten! Jag ska köpa skor av dig=)

här börjar det komma märkliga saker ur hans mun, för jag är aboslut ingen TANT, han är säkert 15 år äldre än mig dessutom....


Han: Men, har du typ gått på ett SKOgymnasium då?

Eh...ursäkta? SKO gymnasium? Och det är...?

Nej det har jag inte...

Han: Men, hur har du fått jobb i en skobutik da??

Ja...säg det du...det kan man ju undra.


Men, han ska bli min dörr in. jag kör Cheaptrick, jag tänker ta bakdörren in!!  (Nej, inte rumphålet.)


Just det. Sen träffade jag Livve ute.


*Se Livve, du omnämns, och inte i sammanhang av Ikea!!  Och dessutom har du blivit nämnd utan ikea innan. Den gången åt du Hundmat. Remember??;-)



Ovido - Quiz & Flashcards