~*~Moi~*~

Direktlänk till inlägg 28 november 2007

Håll i hatten smålänningar!!

Av Nina - 28 november 2007 21:55

Nästa vecka åker jag till Jönköping för att jobba ett par dagar på Dressmann i A6 köpcentret. Ska åka upp och visa hur vi säljer nere i Blekinge=)

Tänk, ska de behöva plocka upp en småländsk flicka ifrån Blekinge (Snurrigt, det lät da..ha ha) för att visa hur det går till när man säljer lite kläder till grabbarna??=) 

 Näe, så illa är det inte riktigt. De har renoverarat och nyöppnat butiken och behöver helt enkelt lite extra hjälp ett par dagar. Så vi är några runt om i södra sverige som ska åka dit och hjälpa dom. Skit kul tyckte jag det lät!!=) Så nästa vecka åker jag dit, bo gratis, åker gratis och hela kittet + traktamente...vem tackar nej till det lixom??=) Och roligt att få jobba i en så stor butik som det är i A6, en av dressmanns största! Hel del mera folk än i lilla Karlshamn=)


Tittade Bonde söker Fru nu ikväll...Guuuuuuuuud vad pinsamt töntiga Fredrik och Lena är! Hur kan två människor vara så tafatta??

Men Susanne, hon är helt kalrt tänd på Per-Inge! Lite hångel i baksättet på bion fick hon ju iaf=)


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

ss

Av Nina - 28 juli 2010 20:35

tja fadderittan lambo!

Av Nina - 22 april 2010 08:14

det är lite mkt just nu, och inte så mycket som är roligt att blogga om. Därför inget bloggande nu heller.... Kanske egentligen är lika bra att lägga ner skien helt, men sen tycker jag ju att det faktiskt är roligt när jag väl gör det....   Nu gå...

Av Nina - 30 mars 2010 18:38

...jag har ju en blogg. Det har jag typ glömt. Jag fortsätter att glömma lite till, tiolls imorron... ...

Av Nina - 24 mars 2010 13:06

kalle uppskattade inte min fråga igår... "Var du född när Hiroshimabomben föll???"   Tydligen var det någon gång under andra världskriget, så han uppskattade visste inte det...  Jobbigt med "äldre" pojkvänner...de var för gamla för att gilla ...

Av Nina - 21 mars 2010 20:20


behöver jag säga att jag längtar tills imorron?? Tror inte det va....:-)    ...

Ovido - Quiz & Flashcards