~*~Moi~*~

Alla inlägg den 9 november 2007

Av Nina - 9 november 2007 22:46

Hur fan rent ut sagt kunde Christoffer åka ut ur Idol?? SKANDAL!

Det är ju pinsamt att mattias eller vad tusan han nu heter ska kunna vara kvar vecka efter vecka trotts att han sjunger som han hade fått ett krattskaft uppkört i röven! Noll karisma!!

Man Amanda, Marie och Daniel rockar som vanligt! Dö bra!=)
Sen kalles kaviar kunde de ju oxå skickat hem tills in otäcka gamla häxa till fru innan de skickar hem Christoffer!! SKANDAL!!!!!!!!!!!


Åååååååh! jag blir TOKIG!!!

Av Nina - 9 november 2007 22:26

MMS, gud vad roligt det är egentligen!!=)

 Ibland kan man bara tänka, Jösses, det vill jag skicka till han/hon!

MMS betyder  Man Måste Skicka(!!)..i alla fall för mig=)

Jag får väldigt mkt mms oxå...speciellt från Findus och Pelle, men även en hel del ifrån Richard ibland, fast då är det bara fulskämt=)


Här är iaf några bilder som jag har fått på mms... Findus leker Dressmann modell -Fine, du är söt findus, men du måste vara över 40 typ för att vara med på våra plancher och reklamer...men vänta du bara=)
Pelle är jätte cool i sina solbrillor när det spöregnar=)

Och Maja gosar-loss med pappa martin när jag och mamma Britta och de andra på jobbet är ute och partajar=)


Purjolöken symboliserar det sjuka mms jag fick av findus när han var på Citygross förra fredagen...han fotar hela högen med purjo och skickar till mig, bara för att jag är allergisk emot det.. Men jösses vad jag tyckte det var roligt=) Det är ju det som är det roliga med mms!! 

Så nu har jag nog svamlat kalrt...inte mkt vettigt jag fick fram. Och nu börjar Idol igen=)

Ovido - Quiz & Flashcards