~*~Moi~*~

Alla inlägg den 1 november 2007

Av Nina - 1 november 2007 23:04

Oj, idag har min stackars hjärna fått gå på högvarv...=) Jag har lagat lite julmat samtidigt som jag har gjort en haloween pumpa! Funderar på om man ska gå och köpa lite raketer och påskfjädrar oxå så drar vi alla högtider på en gång? tänk vad smidigt om man hade kunnat göra så, då hade man sluppit många släktmiddag som man bara går på för att de oftast är ett måste, även om man ofta i slutändan faktiskt har haft det trevligt.


Hur som hellst så blev både maten god och pumpan fin, eller snäll snarare....när jag ahde gjort klart den kom jag på att den ser inte så ruskig ut som en pumpa vid haloween borde...men men=)


Nu ska jag nana kudden tror jag, är så trött så trött så!! 

TÄNK! i morron kommer tomten! JIPPIE!=)


Ovido - Quiz & Flashcards