~*~Moi~*~

Alla inlägg den 8 november 2007

Av Nina - 8 november 2007 21:33

jaha, då har man varit barnvakt hela dagen idag=) Jösses vad långt jag har gått! jag har nog varit ute och gått i rasktakt i ca fyra timmar idag! två timmar vid två tillfällen med lilla Maja i vagnen! -Härligt!
Det har gått jätte bra, förutom när hon skulle äta, då protesterade hon minsann högljudt=) Men det gick över så småningom=) tror nog hon var rätt nöjd med sin dag hos mig, även om hon blev väldigt glad när pappa Martin kom o hämtade henne=)


Sen har det varit tvättstugan hela kvällen för min del....ska ner o hämta det sista nu. Så får jag stryka till idol i morgon kväll, för nu är jag trött! Tar på krafterna att vara lektant minsann... Kommer nog ta några år innan jag har egna barn *haha*  Ska visserligen hitta en pappa oxå...men det kommer väl. Kram

Ovido - Quiz & Flashcards