~*~Moi~*~

Alla inlägg den 6 november 2007

Av Nina - 6 november 2007 22:24

Okej, jag är LIVRÄDD när jag ska gå ner på mitt förråd och hämta eller lämna något! Men idag kom jag på en kanon ideé...! Jag tog mina myskläder och fula röda foppatofflor, och min MP3 spelare(!) och gick ner i källaren nu ikväll! Mp3 spelaren hade jag på högsta volym för skulle jag bli överfallen så slipper jag iaf höra någon komma smygandes på mig bakifrån! För en sak är säker jag har SKUMMA grannar!

Vi kan börja på min våning...ena grannen ser man aldrig röken av, skulle man göra en ansats tillatt gå ut genom dörrarna samtidigt, backar han och går in i sin lägenhet igen...Why? Ser jag så farlig ut??

De andra kopierade min dörrmatta*Morr* jag hade min coola chockrosa "oh no, not you again" redan när de flyttade in, (vi har de utanför dörrarna här...) så kommer de med en dassig vinröd kopia...HA! De måste vilja vara som jag:-) Dom är dock väldigt trevliga!


Våningen under...ja där har vi ju MR."jag röker ut genom mitt fönster för jag är ett muppbarn" och hans kära flickvän "åh åh, ta mig hårdare"...


Våningen under där har vi "naken våningen" som jag kallar den för.. Där under bor det en tant som alltid gå om kring i bara nattlinne och går in till gubbarna som bor här i huset, endast i nattlinne och sin PLÅNBOK(!!!), gubbarna öppnar i bara kallsonger!! Kan det vara så att hon bedriver en olaglig verksamhet??? Trotts att hon är minst 75 år?!?!?! Varför går hon ananrs in till halvnakna grannar när hon är halvnaken själv och med sin plånbok?!!


Sen hoppar vi ner en våning till..där bor det en alkis som varje gång han träffar mig under två års tid frågar "bor du här? hur stor lägenhet har du? Hur mkt betalr du för din?" vi har exakt likadana lägenheter...vilket han oxå kommer underfund med VARJE gång! Sen går han alltid om kring med en 3.5 öl i handen, tom klockan halv sex på morronen!! 


Ochs en har vi då botten våningen kvar... där bor det en gubbe som alltid sitter i sin gungstol och dricker funlight saft (Han bor på bottnen precis vid fönstret)! Här om kvällen påstår Pelle att han såg honom sitta och runka när hans kulle gå hem!!! USCH! och även hos denna lilla farbror hälsa snusktanten på... sen har vi en liten "pyroman" oxå...där brann det två gånger på mindre än en vecka så stackars Roger och de andra brandmännen fick komma o släcka...


Kul grannar va?! Förstår ni att jag är rädd när jag går ner på förrådet som ser ut som en hönsgård för människor med burar av hönsnät?!?!  Till allt detta hör det till att det har varit många inbrott i källarförråden!!!

Och jag som bara ville hämta mina stackars höst/vinter skor...

Ovido - Quiz & Flashcards