~*~Moi~*~

Alla inlägg den 10 november 2007

Av Nina - 10 november 2007 23:03

idag har jag varit ledig...somnade vid 23.30 igår kväll typ och vaknade vid 4 i morse av att jag blev skjuten av massa stenbebisar i något konstigt krig på öland...hel rörigt...gjorde ett försök att berätta för Richard om delfiner som snurrade på rad o eldkastande stenbebisar på öland...men han fattade inget, så jag ska inte ens försöka skriva ner drömmen...hursomhelslt, vaknade vid fyra, somnade vid sex igen. vid halv tolv ringde richard o väckte mig...drabbades av smärre panik när jag såg vad klockan var! Sovit bort halva lördagen! Richard kom iaf med frallor som vi käkade o drack te. Sen klockan ett skulle vi träffa Findus för en fika på stan. Skulle bara köpa present tilL nicole o martina med Susanne och Louise först...tog sin lilla tid inan vi kunde bestämma oss, men nu har vi bestämmt och köpt. Fin fina grejer men berätta inte vad=)


Vi gick en sväng tilL Fyndkällaren oxå, och där hittade Findus och jag fina hattar och kepsar man kunde prova...he he... Visst är findus fin i rosa glittrig Cowboy hatt??=) Och min fina keps "Söker ny kille" funderar jag skarpt på att köpa...ha ha ha...eller inte=)

Fika blev det iaf, på Briggen=) *suprise*


Sen var jag hemma hos Findus och klippte honom...därav det fina skynket han har på bilden... Och hjälpte han välja kläder inför "galejet" han skulle ut på ikväll=)

ikväll har jag varit hemma hos Pelle o ätit middag och druckit ltie rött vin och sett film -trevligt som alltid=) Ikväll var det klyftpotatis(hemmagjorda så klart), ryggbiff och bearneis och mass mumsig sallade med fetaost som stog på menyn..MUMS!=)


Kallt som bara den har det blivit! *Brrr* Vattenpölarna på gården hade frusit till is när ag kom hem! *Brrr igen...*

Ovido - Quiz & Flashcards